вівторок, 22 грудня 2020 р.

Огляд посилки від Скрапочка

     Привітики.

Сьогодні я покажу свою посилку з чіпиками від магазину  Sкрапочка.


Я великий любитель рамочок, тому кожна моя покупка обов"язково починається з рамок, і цього разу я взяла свій улюблений дизайн, а саме мереживну рамку, а також давно улюблену гілочку шипшини та напис  з днем народженням


І вперше я купую в магазині  Sкрапочка дерев"яну заготовку для чайного будиночка, який я планую обклеювати папером. Плани є величезні, подивлюсь, що в мене вийде)).



І ще взяла свій мега улюблений набір з молодими парами, які частенько використовую у своїх роботах, люблю їх, і тому вони є в багатьох моїх роботах. А також і тематичний напис молодята, який теж мій один з улюблених чіпиків.


Маю певні плани на створення серії кулінарних книг, для яких собі взяла туматичні написи: Кулінарна книга (на англю мові) та Рецепти 


Посилка ретельно упакована, що жодний чіпик в процесі транспортування не має можливості пошкодитись. А ще чому я люблю цей чіпик, так це через те, що він йде на підложках, що також униможливлює його пошкодження.
А ще є ретельна інструкція по експлуатації і правильній роботі з чіпиком



Немає коментарів:

Дописати коментар