четвер, 24 грудня 2020 р.

Щасливого Різдва

     Привітики!

Сьогодні я покажу вам свою новеньку листівку, яку я зробила з чіпиками від нашого спонсора магазину  «ScrapJoy - територія скрапбукінгу».


Цього року в мене, як ніколи, небуло жодного відчуття наближення свят і, навіть, планувала не робити жодної новорічної чи Різдв"яної листівки. Але, як кажуть, апетит приходить під час споживання їжі)). Так і в мене сталося із новорічним скрапом. Думала, що зроблю одну листівку, але я не могла стриматись, і продовжувала творити далі. Натворила всього багато,  тому буду вам спамити новорічноми роботами і навіювати святковий настрій)


Я часто роблю листівки лише з використанням паперу, а вже чіпиком урізноманітнюю свою композицію. Так і цього разу, для композиції використала вирізалки з новорічної колекції від ЛемонКрафт і додала шикарного чіпика з гравіюванням Бант з гілочками, який розділила на дві частини і додала в композицію з обох сторін. Найчастіше я свій чіпик не нічим не покриваю, люблю його в первозданному вигляді. Він тоді виглядає дуже натурально і стильно)


Додала ще соснової гілки, яку порозкладала у потрібних місцях. Тим самим доповнила і витягнула композицію в потрібному мені напрямку. 


 На останок додала паєток, топінги та бризки, які допомогли об"єднати увесь декор в єдину композицію. 
Ось так легко та приємно відбувався мій процес створення цієї листівки))






Немає коментарів:

Дописати коментар