середу, 6 січня 2021 р.

Листівка з елементами поп-ап

    Привіт, друзі!

Сьогодні я з натхненням до нового січневого завдання "Подорожуй Україною - Карпати, в Арт Клуб Юа а підготувала я листівку з засніженими гороми та яскравими деталями

Листівка вийшла зовсім не маленькою, приблизно А5 формату, хоч для мене це незвичний розмір для листівки, але я отримала массу задоволення від її створення.


В основі листівки остання новорічна колекція від Лемонкрафт, яка просто стрілою влучила в моє серце і не залишила байдужою.


На перший погляд листівка зовсім проста і не об"ємна, але насправді, в середині є невеличкий сюрприз. Відкривши листівку попадаєш у зимову засніжену казку, де серед високих гір ростуть ялинки та казкові будиночки


А в середині я розмістила невеличкий хутір, який вже святково прикрашений до святкування Різдва та Нового Року. Де великі снігові замети, де святково прибрані ялинки та будинки, де під ногами скрипить сніг і створює святковий настрій.








На останок додала паєток, нанесла улюблені топінги та білі бризки, чим і об"єднала усю композицію в одне ціле.

І не забувайте додатися до нашого нового завдання.

Натхнення вам та тепла у серці))

Немає коментарів:

Дописати коментар