четвер, 21 січня 2021 р.

Листівка з Новим Роком

    Привіт, друзі!

Сьогодні я підготувала я листівку з чіпиками від українського виробника  Sкрапочка.



Хоч і свято Нового року вже минуло, але мене продовжує тримати ця тема, все ніяк не перейду на інші квіткові роботи)) 
Моя листівка зроблена з мега стильного паперу від Лемонкрафт,  який мене і надихнув на святкові роботи в цьому році). А ще мій улюблений і доступний по ціні чіпик від Sкрапочка


В своїй листівці для декору я використала багато елементів, які вирізала з набору паперу, але щоб композиція не виглядала надто бідно я додала ще мереживо і чіпик. 


Я особливо люблю використовувати дрібні деталі, якими часто доповнюю і ускладнюю свою композицію, що робить її більш гармонійною та завершеною. Саме такими деталями, якими я ускладнювали та дорівнювала свою композицію і були сніжинки з чіпборда.  Цих сніжинок в наборі є стільки, що вистарчить на весь зимовий сезон.)


Для витягнення композиції у потрібному мені напрямку я використала підвіски ялинкова іграшки, які були у комплекті з новорічною рамкою. Ці іграшки я відрізала і використала окремо. Цей прийом я часто використовую як з чіпбордом так і з висічками.


На останок я додала вирізаних мініатюрних діточок, поставила акценти за допомогою червоних паєток та нанесла топінг і бризки,  що об'єднало усі деталі в одне ціле.
Натхнення вам та тепла у серці))


Немає коментарів:

Дописати коментар