четвер, 25 березня 2021 р.

3Д листівка Тунель

   Привіт, друзі!

Сьогодні я з натхненням з чіпиками від українського виробника  Sкрапочка.
А підготувала я весільну 3Д листівку з арками у вигляді тунелю.



Побачивши банер до нашого нового завдання, я одразу вирішила, що буду робити 3Д листівку з отвором у вигляді арки, як у тунелі кохання, і звичайно, листівка буде на тему кохання)
Паілтра нашого банера настільки весняна та натхненна, що захотілося хоч трошки повторити її у своїй роботі. Зеленого такого насиченого я в себе не знайшла, але ніжна зелень знайшлася в моїх запасах. І листівку я зробила з мега ніжної колекції від Лемонкрафт, яка ідеально підійшла до моєї задумки. 



Листівку робила в подарунок для молодої пари, а коли, як не на весілля дарувати ніжні і витончені роботи))


Для обкладинки я використала велику рамку, в середину якої помістила двері з аркою та основний елемент листівки - молоду пару. Обємного декору в роботі практично немає, так як листівка вийшла в середині багатошіровою та вже і так об"ємною.


В середині я вирізала вікно також з аркою, додала такі ж самі двері, квіти та молоду пару. Усі деталі припіднімала на картон щоб листівка була не плоскою, а мала об"єм


На останок я додала топінги та бризки білим грунтом, і все листівка готова) 

Натхнення вам та тепла у серці))

Немає коментарів:

Дописати коментар