середу, 3 березня 2021 р.

Весільна святкова коробочка

  Привіт, друзі!

Сьогодні я буду надихати вас разом з Sкрапочка та  Скрепочка-Скрап .
А зробила я романтичну магічну коробочку, яка буде подарунком для молодої пари




Переважно свої весільні роботи я роблю ніжними і пастельними, але не цього разу)) Сьогодні у мене більше яскравих барв.)) Мабуть, на мене так впливає наближення весни)). Хочеться тепла і квітів, щоб пташки щоранку співали веселі пісні та надихали 


Коробочку я декорувала вирізаними елементами, мереживом, чіпиками та квітами.
Для основного елементу я обрала вікно, як символ надії , змін та кроку у невідоме, як джерело світла та домашнього тепла та затишку. 


На кришці коробки я використала чіпики від магазину Sкрапочка напис молодята, рамку, а в шарах можна знайти гілочки шипшини, яку я люблю розділяти на частинки, гудзики та маленькі квіточки, якими гарно можна доповнити композицію.


Окрім чіпика я використала матеріали з магазину  Скрепочка-Скрап. Там настільки широкий асортимент, що завжди можна знайти те, що душа забажає. Цього разу моя душа забажала весни та квітів, там я відвела свою душу)). Серед асортименту є різнобарв"я  квітів на будь який смаки та проект. З об"ємних маленьких квітів я використала квіти вишні, гіпсофіли та бутони троянди які ідельно доповнюють композицію на роботі.


Окрім квітів, у композиції я використала ембосинг білою пудрою на кальці гілочок квітів, які додали легкості та повітряності композиції. А також ніжне мереживо та вощений шнурок, які використовую практично у всіх своїх роботах


Зсередини коробочка також насичена декором, тут є чіпик серце, завитки, гілочки, гілочки з пташками. Гілочки тут теж порозділяла, так як робота невелика, тому великі гілки сюди ніяк не додати, а от гілочки розрізані на сегменти чудово вписуються в композицію.


В середині композиції я поставила повітряну кулю та на неї поселила гніздо з пташками, яке прикрасила квітами, гілочками та листочками.


Для основи коробочки я використала дизайнерський картон, а також в роботі використовувала блок для штампінгу. І увесь декор та папір я приклеювала на клей універсальний від Скрепочка Скрап і усі ці малеріали теж є на полицях магазину Скрепочка-Скрап.


На останок нанесла свої улюблені топінги: глітер та паєтки, а це все можна знайти в магазині  нашого спонсора Скрепочка-Скрап






Натхнення вам та тепла у серці))

Немає коментарів:

Дописати коментар