вівторок, 14 червня 2016 р.

Блокнот Музика Кохання

Привіт. Коли ввечері прогулюватися вузькими старими вуличками Львова, тобі не оминути маленьких кав"ярень з яких доноситься аромат кави та солодкого львівського пляцка. Я не уявляю наш Львів без ароматної кави, музики та закоханих пар. Саме тому я вам сьогодні покажу блокнот Музика Кохання з ароматом кави.
Я продовжую робити свої блокноти у СП Блокнот з ТМ ScrapМир. На даний момент ми на четвертому етапі - обкладинка. Обкладинку я робила за майстер класом Баринової Олесі.
Листки тоновані кавою та корицею, коли гортаєш сторінки відчувається аромат кориці з легким присмаком кави.
 У блокноті я зробила два розділювачі з кишенями.
Отже блокнот Музика Кохання:
Розділювачі:


 Зворотня сторона розділювачів:

Форзаци:




Беру участь у завданні:


Завдання із серії міські історії. Львів. Кава від Art Club ua


Галарея робіт постійних читачів ТМ ScrapМир

 

Галарея травня від Леся Згарда
GALLERY




8 коментарів:

  1. Людо, ти вже майстер блокнотів!! Гарні форзаци і розподілювачі, вмістилось стільки кишеньок з тегами!!
    Сердечно дякую. Арт Клуб ♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Марино! Блокнот має бути не лише папером для записів, він є частинкою моєї душі. Дуже вдячна.

      Видалити
  2. Такий квітчастий блокнотик милує око і тішить душу :).Дякую від Арт Клубу

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Женю. Я люблю щоб все було гарно. Цей блокнот таий мій, мій. В ньому моя улюбленна палітра кольорів, улюблений аромат кави, також, музика і кохання.

      Видалити
  3. И эта ткань тоже замечательно подходит к коллекции, спасибо большое за Ваши прекрасные блокноты!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталю! Практики в мене ще замало, я лише вчуся. Дякую вам за проект, за проведені майстер класи та натхнення.

      Видалити
  4. Такий милий, квітчастий і романтичний! Дуже класний! Дякуємо за участь у проекті "Блокнот"

    ВідповістиВидалити