середу, 22 червня 2016 р.

Коробка для зберігання пудри

Питання організації свого робочого місця в мене стоїть дуже гостро, так як матеріали зберігаю у всеможливих коробках і кульках, а для того щоб знайти щось потрібне приходиться перешукати у всіх місцях. Ось дійшли в мене руки до наведення порядку з своїми пудрами для ембосингу. Задекупажила я металеву коробку з-під цукерок. Пудра в мене уже в одному місці.





Беру участь у завданні: 
"Практичний скрапбукінг. Суботник" від Скрапбукінг - місто творчості

Галарея робіт від ТМ Фабрика декору
в цій роботі я використала медіум,  трафарет "Мереживо 2" та паста 


blog.agrafka.com.ua банер Завдання-асоціація Квіткове ароматне

10 коментарів:

  1. Ах, какая чудесная коробочка для хранения скрап богатств! И отличная идея с пробниками пудр на баночках, нужно себе тоже сделать))
    Спасибо что творите с "Фабрикой Декору"!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Пробники дуже необхідні, так хоч орієнтуюся які ж кольори в мене є.

      Видалити
  2. Дуже гарна коробочка вийшла! Дякую, що надихаєтесь завданнями Аграфки!

    ВідповістиВидалити
  3. красивая коробочка! :) спасибо от Аграфки.

    ВідповістиВидалити
  4. Шикарная коробочка! И пудры будут в порядке! Спасиб от Аграфки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Марино. Тепер я знаю, які кольори в мене в наявності. А до того баночки були по різних коробках, і так сталося, що я двіччі купила пудру одного кольору.

      Видалити