четвер, 30 червня 2016 р.

Блокнот Музика кохання

Привіт, привіт. От і все, ми дійшли до кінця, кожен з учасників спільного проекту Блокнот з ТМ ScrapМир має власноруч виготовлений блокнот, а дехто і не один а декілька.
Особисто я зробила п'ять блокнотів, і знаю, що це не останній мій блокнот. Вони стали моєю любов'ю, попереду ще буде їх багато.

Коли ввечері прогулюватися вузькими старими вуличками Львова,  тобі не оминули маленьких кав'ярні з яких доноситься аромат кави та солодкого львівського пляшка. Я не уявляю наш Львів без ароматної кави, музики та закоханих пар. Тут я вам покажу блокнот Музика кохання. 
Почну з початку: листки я тонувла кавою і корицею, коли гортаєш сторінки блокноту  відчувається аромат кориці з легким присмаком кави. Як барвник я взяла львівську розчинну каву Галка ( яку до останнього часу використовувала лише в кавовому кремі для улюбленого торта). Листки занурювала у ємкість з розчином кави, згодом витягувала на піднос, дала стекти воді. А потім - моя вигадка, яка допомогла залишити листки максимально рівними після висихання. Я кожний мокрий листок перекладала сухим, коли сухі листки втягнули зайву вологу, я знову переклала ті ж тоновані листки новими сухими листками. Переклдала я всього три рази, а в кінці так і залишила їх підсихати в стопці, тому при висиханні тоновані листки були не такі покручені ніж б якби вони сохли кожен окремо.
Мої блокноти А5 формату,  один А6, листки А4 я складала навпіл в зошити по три листки, а потім поставила майбутній блок під прес.

Наступним етапом було збирання блоку та шиття капталу.  Блок я шила за майстер класом Юлії Фролової Коптським методом,  каптал також за майстер класом Юлії. Каптал  мені за першим разом не вийшов, але я не упускала руки, тому наступні мої каптали були вже гарними і акуратними.

Наступний етап: форзаци та розділювачі. Цей етап був дуже захоплюючим,  там вже розігралася моя скромна фантазія. Результатом я задоволена, з своїм скромним досвідом, я це зробила.

Останнім етапом для мене була обкладинка. Її я робила разом з Бариновою Олесею. Але знову ж таки були підводні камені, я зробила замалу відстань між частинами обкладинки, тому один з блокнот в мене погано відкривається на останніх сторінках.  На наступних блокнотах я врахували свою помилку, і отримала відмінний результат.
Декорування обкладинки мене дуже захопило,  про результати судити вам. Чекаю на вашу критику, яка мені дуже потрібна,  щоб не "вставати на ті ж самі граблі".

Шкода, що спільний процес вже закінчився,  маю надію,  що попереду в нас ще не один не менш цікавий спільний процес.  Дякую Олені, усім експертам,  ТМ Черілана та ТМ ScrapМир за унікальну можливість для учасників СП навчитися робити блокноти.

 У блокноті я зробила два розділювачі з кишенями.
Отже блокнот Музика Кохання:
Розділювачі:


 Зворотня сторона розділювачів:

Форзаци:




8 коментарів:

  1. Классный! Хорошая композиция и все очень аккуратно!
    Такие блокноты приятно рассматривать и в руках держать!
    Спасибо от СкрапМира!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Інно. Мені надзвичайно приємно, зважаючи на те, що це мої перші блокноти.

      Видалити
  2. Люблю эту коллекцию, а у вас с ней очень красивый блокнот получился!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я також люблю цю колекцію паперу, вона в мене найулюбленіша. З цим папером, блокнот не міг би бути поганим.

      Видалити
  3. Прекрасный, особенно понравились композиции на разделителях. Спасибо, что творили с нами. ScrapМир.

    ВідповістиВидалити