пʼятницю, 19 жовтня 2018 р.

Весільний альбом

Привітики!
Сьогодні я до вас з ніжним весільним альбомом натхнення від  Adidin-Scrapbooking  та виробника чіпборду ScrapBox.
Я люблю робити альбоми, вони мене захоплюють і довго не відускають, а коли я отримала чіпборд на романтично-весільну тему я вже знала, що це буде ніжний весільний альбом. Для свого альбому я обрала розкішну та насичену колекцію паперу від Lemoncraft.






Я люблю роздивлятись альбоми на відео, тому і сама стараюсь знімати відеоогляди. Тому перед переглядом усіх фотографій запрошую до віртуального гортання мого альбому на відео.



Перший розворот






Другий розворот




















Натхнення вам та безмежної любові!

Візьму участь у завданні:

8 коментарів:

  1. Людочка, нежный, красивенный альбом!! Восторг!

    ВідповістиВидалити
  2. Красивый альбом, наполненный нежностью, цветами, любовью! Спасибо за участие в задании от блога Scrap Мир!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталія, я у свої роботи завжди вкладаю частинку своєї душі і творю в задоволення. Щиро вам дякую.

      Видалити
  3. Много хубави композиции и свежо настроение, с майсторска изработка!Поздравявам Ви!

    ВідповістиВидалити
  4. Какой чудесный альбом получился) Спасибо от блога Скрапмир за участие!

    ВідповістиВидалити