суботу, 27 жовтня 2018 р.

Новорічний вінок

Привіт!
Я люблю свято Нового Року та Різдво. Для мене це душевні свята, які святкуються в колі сім"ї і найближчих друзів. Для декору своїх дверей я вирішила зробити новий віночок, який би пасував до мого новорічного декору в домі. 
Я взяла вербовий вінок, який покрила грунтом і задекорувала квітами ручної роботи, потім пристарила пастою і покрила топімгами. Потім припорошила "снігом" фарбою, щоб надати ефекту засніженого вінка.
















Натхнення вам та любові!




5 коментарів:

  1. Очень красивый венок, Людочка!! И спасибо, что ты с нами в СП "Фабрика чудес"!!

    ВідповістиВидалити
  2. Какой заснеженный венок! Сразу новогоднее настроение!Спасибо за участие в задании от блога Scrap Мир!

    ВідповістиВидалити
  3. Чудесный новогодний веночек, очень милый)) Спасибо от блога Скрапмир за участие!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Мариночко. В скраперів підготовка до нового року починається завчасно).

      Видалити