пʼятницю, 5 жовтня 2018 р.

Огляд дизайнерської посилки від Адідін-Скрапбукінг

Привіт!
Сьогодні я прийшла показати вам красу, яку отримала від магазину  Adidin-Scrapbooking.






Ця мереживна серветка дуже тоненька та повітряна.


А ще на сайті можна знайти розділ з паперовою вирубкою. Я дуже хотіла в живу побачити цю рамку, і вона мене не розчарувала. Буду замовляти ще.



А ці висічки я вже вирізала з листа для вирізання. Не дожив цей цілий лист до фотосесії, але ви маєте нагоду побачити вже вирізані елементи.



Цей лист також не дочекався до фотосесії.



Я обожнюю метеликів, вони додають роботі легкості та повітряності, я дуже часто використовую їх в своїх роботах. 




Цей набір я взяла щоб повирізати з нього елементи, які пригодяться мені у моїй роботі.




Ні у власне, основна моя покупка, це папір на який я маю великі плани. А далі можна порозглядати кожен папір окремо.













Як думаєте, що я запланувала зробити з цього всього багацтва?

В посилку входило:

Бумага для скрапбукинга от Lemoncraft - коллекция Gossamer Blue - Gossamer Blue 06

Натхнення вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар