неділю, 11 листопада 2018 р.

Новорічний ліхтар. Відеоогляд посилки на листопад

Привітики.
Сьогодні з вами я продовжую підготовку до Нового Року. Цього разу я зробила новорічний ліхтар. Ліхтар я робила з нуля, використавши для цього палітурний картон. Чесно кажучи, я не думала, що в мене щось вийде, але недаремно кажуть: очі бояться, а руки роблять. 
Спочатку крок за кроком я склеїла заготовку і щоб на кутах  було акуратно я її покрила коричневою фарбою. Коли моя заготовка висохла, я її обклеїла папером і задекорувала квітами ручної роботи та наши новорічним чіпбордом. Коли все було готовим я пастою для пристарювання пройшлася по кутах та квітах, а потім поверх "припорошила" білою фарбою, щоб об"єднати усе в одне ціле.












А на останок пропоную вам переглянути мою дизайнерську посилку на листопад.



З своїм ліхтрем додамся у другий етам СП Новорічна Фабрика Чудес від Фабрика Декору. В цьому етапі обов"язковим елементом є снігові намети. У мене снігом припорошені квіти та і увесь ліхтар.




Натхнення вам та безмежної любові!

4 коментарі:

  1. Это невероятно красиво! Шикарная палитра. Людочка, спасибо что украсила нашу Фабрику чудес своими классными работами.
    Фабрика Декору!

    ВідповістиВидалити
  2. Волшебно! Просто магически красиво!
    Спасибо за участие!
    Фабрика Декору

    ВідповістиВидалити