вівторок, 27 листопада 2018 р.

Ялинкові прикраси в техніці декупаж. Майстер клас

Привітики.
   Сьогодні я до вас з своїм святковим натхненням. 
   Я продовжую підготовку до свята Нового Року і цього разу я робила ялинкові іграшки в техніці декупаж. 





 Основа моїх іграшок - це пластикова заготовка, яку я спочатку пошкурила для кращого тримання фарби. Очистивши заготовку від пилу, покрила грунтом і після повного просихання пофарбувала. Фарбу я наносила два рази, щоб добре покрити усю поверхню. Коли все підсохло, за допомогою клей-лаку для декупажу я приклеїла серветку. Серветку я попередньо порвала, щоб вона гарно лягла на круглу поверхню і не утворювала складок.




Потім приступила до двокомпонентного кракелюру. Кракелюр я обрала  fineline, який утворює делікатні тріщинки, які нагадують тріщини на фарфорі. Такий кракелюр я використовувала вперше, боялась, що в мене не вийдуть тріщинки. Тепер знаю точно, що все обов"язково вдасться, якщо уважно читати інструкцію та чітко її дотримуватись. Важливо просушити перший компонент перед нанесенням наступного. Для пришвидшення процесу я використовувала фен.


Для того щоб проявити тріщини, для екперименту я використовувала пасту для пристарювання та бітум. Потім зверху ще раз покрила декупажним лаком.



Для своїх іграшок я підготувала подарункову коробку в якій, потім, можна зберігати іграшки.


Збоку я наклеїла карточку на якій можна написати кому адресується подарунок.


Коробочку я прикрасила вирізалками з нашої Новорічної колекції.



Тепер вас запрошую переглянути відео процес створення таких ялинкових іграшок.


Натхнення вам та безмежної любові!

2 коментарі:

  1. Людочка, ты талантище! Еще и тут отмечусь. Иногда посмотришь мастера называют свои аппликации декупажем. Аж плакать хочется. А тут прям на таком проф.уровне. здорово! 🌺👏

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочка! Дякую тобі за приємні слова! Декупажила я ще 100 років назад тому для мене дуже важлива підтримка. Всі свого часу з чогось починають, у них ще все попереду.

      Видалити