четвер, 22 листопада 2018 р.

Червоний блокнот

Привіт!
Отримавши свої посилки від з магазинів Scrapbooking-Ukraine  та  Sкрапочка, я надихнувшись новими матеріалами створила яскравий квітковий блокнот.



Палітру блокнота я опреділила одразу ж як отримала свії омріяний папір від Графіки. В моїх запасах був яскраво червоний шматок бавовни, який ї став обкладинкою на моєму блокноті.



Центральним елементом на обкладинці є квіткова полароїдна рамочка з магазину  Sкрапочка  .



В блокноті є три розділювачі з вінтажним картинками, а для того щоб об"єднати весь папір в одне ціле та додати йому вінтажного вигляду, я по контуру нанесла Примівський віск кольору рожеве золото. А цей віск я купила в магазині  Scrapbooking-Ukraine.

Мені так сподобався ефект мерехтіння воску на папері, що я буду купувати і інші кольори до своєї колекції. 

Перший розділювач:







Другий розділювач:






Третій розділювач:






2 коментарі: