четвер, 9 травня 2019 р.

Чоловічі листівки

Привіт!
   Сьогодні я до вас з серією чоловічих листівок з чіпборду від магазину Sкрапочка




Коли я вирішила, що буду робити серію чоловічих листівок одразу ж пішла шукати потрібні чіпики в магазині Sкрапочка. Увесь асортимент шестерней ви зможите знайти в розділі стімпанк. Рекомендую туди зайти і переглянути увесь асортимент. В мене очі розбіглися і я розгубилась від такого широкого вибору. Прийшлося брати все)), але ціна там ну дуже приємні.


В моїй серії є чотири листівки для чоловіків з різними захопленнями: рибалка, автомобілі та швидка їзда і байки.



Я не надто часто роблю чоловічі листівки, але іноді, як нахлине натхнення тоді роблю їх декілька щоб на довше вистарчило)).


Шикарним декором для чоловічої теми я знайша в розділі захоплення - фотоплівку. Хто ж не любить сфотографувати свій улов чи улюблену машину.)



А ще традиційний для скраперів елемент декору чоловічих робіт - шестерні. Які чудово доповнили композицію і продублювали кріглі елементи, що були на листівці.


Для своїх листівок я використала шестерні та великий набір шестерней.



І остання четверта листівка для любителів швидкості та байків.




Натхнення вам та весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар