середу, 29 травня 2019 р.

Коробочка для подарунку

Привітики.

Я люблю дарувати не лише гарний подарунок, але і гарно його запакувати.
Як робити таку коробочку я вже показувала, а сьогодні покажу кінцевий результат, що в мене вийшло.



Для своєї коробочки я обрала ніжну та романтичні колекцію 
Emotion & Romance від ROSA TALENT, яка є фаворитом у моїх роботах.


Квіти для декору своєї роботи я робила власноруч за допомогою дирукола і ножів. Я часто роблю квіти ручної роботи, і тим самим утилізовую невеличкі обрізки паперу, які колись складалися в коробку і лежали без діла. А тепер, найменший шматок паперу може перетворитися на симпатичну квітку, а потім прикрасити мою роботу. 


Чим мені подобаються дируколи для виготовлення квітів , так це тим, що процес вирізання скорочується в декілька раз. Що і є суттєвим аргументом надати перевагу дируколу, особливо при сучасному інтенсивному ритмі життя.


Для різноманітності композиції у роботі я додала ще вирізалки з цієї ж колекції, висічки, мереживо та чіпборд.

 



Натхнення вам і весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар