четвер, 16 травня 2019 р.

Блокнот Прованс

Привіт!
   Сьогодні я покажу вам свій блокнот на тему Провансу з матеріалів, які отримала від магазину Scrapbooking-Ukraine та чіпборду від магазину Sкрапочка.
Тема провансу в мене одна з найулюбленіших в скрапбукінгу, я люблю цю маленьку, але не рясну квіточку лаванди, я люблю використовувати крафт в своїх роботах, а сюди він ідеально пасує.
Люблю простоту та затишок цього стилю.



Для декору обкладинки я використала чіпики круги, метелики та набір маленьких квіточок. Увесь чіпик попередньо захистила клей лаком для надійності і міцності.

 
Коли вийшла нова колекція паперу Lavender Provence  у Фабрика Декору, я її одразу ж придбала для своїх Провансових проектів. А листків для вирізання взяла декілька, їх мені завжди не вистарчає)). А ще полоски з картинками, які зайняли центральне місце на моїх розділювачах.


В блокнот і є три розділювачі, які я задекорувала паперовими обрізками та вирізалками.



Такий універсальний папір, бачу ще з нього кулінарну книгу. Мабуть, в найближчому майбутньому таки її зроблю.)


Другий розділювач:






І третій розділювач:





І зворотня сторона блокноту.



Натхнення вам та весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар