середу, 2 жовтня 2019 р.

Листівка з фламінго

 Привіт!
   Сьогодні я покажу вам свою нову листівку з фламінго з використанням  чіпиків від ScrapBox та інших матеріалів з магазину Katrin-artshop


Чи ви любите фламінго так, як люблю їх я?
Цей ніжний і граційний птах в мене асоціюється з теплими краями, сонцем і морем. З тим чого в нас зараз немає і що б хотілося б ще хоч трошки продовжити.


Ось такий теплий промінчик літа в золоту осінь.


 Для листівки я використала набір паперу від ScrapMir Simple Flowers з магазину  Katrin-artshop, асортимент якого не залишить нікого байдужим.
Увесь декор я клею на універсальний клей від Фабрика декору, який надійно тримає і ціна в нього хороша.
Також в роботі використала мереживо та жовтий вощений шнур.


Паперову композицію я доповнила таким чіпиком від  ScrapBox: зірочки, сердечка та рамки прості.


І зворотня сторона листівки:



Натхнення вам та тепла у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар