середу, 30 жовтня 2019 р.

Огляд посилки від Katrinshop

 Привіт!
   Сьогодні я покажу вам свою квіткову посилку з магазину Katrinshop.



Моя посилка на 90 відсотків складалася з малесеньких квіточок і бутонів, якими можна гарно урізноманітнити квіткову композицію і які люблять швидко закінчуватися.)) Квіточки можна знайти в розділі з паперовими квітами та листочками. до своєї посилки я поклала ще декілька паличок клею для гарячого пістолету, який іноді використовую для приклеювання об'ємного декору.


Працювати з такими тюльпанами мені ще не приходилося, на фото вони дуже гарні. Але коли я побачила їх в живу була ще в більшому захопленні: якісні, тендітні квіточки, які точно стануть моїми фаворитами.


А ще я собі до посилки взяла бутони різного розміру і кольору для будь-яких робіт.






А ще окрім мого замовлення в мою посилку поклали подаруночок, це так приємно отримати ще щось до замовлення.


Натхнення вам та тепла у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар