вівторок, 29 жовтня 2019 р.

Огляд посилки від ScrapBox

Привіт!
Сьогодні я прийшла показати, свою посилку  від нашого спонсора виробника чіпборду ScrapBox.




Чіпборд  ScrapBox славиться своїми мереживними та вишуканими дизайнами. В магазині можна знайти чіпик, ножі для будь-якої роботи.


 Подивимося, що саме я отримала в своїй посилці? 

Більшість чіпиків з моєї посилки на новорічну тему, яка скоро буде дуже актуальною. Ця рамочка хоч і з Новорічного розділу, але її можна використати в роботах і на іншу тему. 


А ось на цю рамочку я вже давно заглядала і все руки не доходили до неї, а тепер вона в мене вже є. Цікавий такий двоярусний чіпик, який, для контрастності,  можна пофарбувати ще й в різний колір.


А ця лампочка ідеально підійде до паперу, який є в моїх запасах, і стане окрасою листівки чи альбому)).


І ще чіпики на Новорічну тему: миле оленятко та ялинкові іграшки з отворами для вишивання. 



В посилці були ще Хеловінські чіпики, але до фотосесії вони не дочекалися.

   Від дизайну цих чіпиків я в захваті. Мереживні дизайни не залишать байдужим жодне серце.
Чіпборд на тему Нового Року та Різдва можна знайти в цьому розділі.

Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар