понеділок, 13 січня 2020 р.

Новорічний будиночок

Привіт.
Сьогодні я до вас з новим новорічним декором. Я зробила святковий яскравий будиночок для декору робочого столу у період новорічних свят.


 Останній місяць видався особливо шаленим на підготовку до свят: закупка подарунків, підготовка декору, виконання замовленнь, що часу для втілення усіх своїх ідей не вистарчає. Але я знайшла вільну хвилинку щоб зробити декор для себе, щоб він мене надихав усі свята.

Шаблон для свого будинку я знайшла в інтернеті, вирізала його з листа з новорічної колекції, а для його декору взяла висічки та вирізалки, які є в колекції. Я люблю вирізати , тому вирізаю з паперу все, що можна, а вже згодом використовую усі ці висічки для декору.


Квіти я робила з наших висічок, додала тичинок, надала об"єм усім пелюсткам і вийшла чудова пуансетія, яка ідеально підходить до колекції. 


І останнім штрихом стало нанесення білих бризгів акриловим грунтом, що додало ефекту зимової засніженої роботи та об"єднало усі деталі в одне ціле. А ще нанесла топінги та присипала снігом. Ось так за декілька годин декор для мого столу готовий і вже піднімає святковий настрій.




Натхнення вам та веселих свят!

Немає коментарів:

Дописати коментар