пʼятницю, 17 липня 2020 р.

Огляд посилки від Скраппосиденьки. ДК Арт клуб

Привітики
Сьогодні я, Людмила Половинко,  покажу вам свої покупочки, які я робила в магазині Скраппосиденьки (VK "Скраппосиденьки") .


Цього разу я вирішила спробувати новий для себе новий клей Фокус від Євгенії Курдибановської. Клей білого кольору мені нагадує клей ПВА, а я таким люблю приклеювати папір. Обов"язково його спробую і напишу свій відгук у наступному пості. 


Останнім часом я частенько роблю роботи з використанням квітів та пишної квіткової композиції, тому ніколи не будуть зайвими в мене такі ніжні біленькі листочки, які ідеалбно доповнюють композицію. А ще вони гарно пасуватимуть до  весільних робіт.


В мене є шкільна колекція паперу від Скрапмір, а от висічок та вирізалок в мене не було, тому листок для вирізання до цього паперу я взяла у свою колекцію. Чесно кажучи цих ведмедиків я б додала у дитячий альбом, вони такі милі і з таким приємним поглядом та добрими очима, що дитячому альбомові точно бути)).


Я не могла пройти повз крафт паперу, якого використовую тоннами у своїх роботах. Він в  мене і в основі альбому і в висічках і в підложках, точно це добро в мене не залежиться. Я взяла картон різної щільності: 300 г/м піде для основи альбому, а тонший для висічок  та підложок.


 Я фанат паперу, в мене вже стільки його є на залишку, що до пенсії його не перерізати, але при кожній покупці я обов"язково несу до дому ще хоч декілька листочків. Цього разу не обійшлося)) Свої запаси я поповнила декількома новими листками, і чесно признаюсь, що три з них я вже встигла впустити в роботу, до цього часу).
Цього разу я поповнила свої запаси таким папером: декілька листків з колекції з зайчиками, блакитний та сірий листки з тревел колекції, та папір з акварельними розводами і весь цей папір від українського виробника Скрапмір.


З вами була, Людмила Половинко
Натхнення вам та гарного настрою!!


Немає коментарів:

Дописати коментар