вівторок, 21 липня 2020 р.

М"ятний альбом

Привіт, друзі!
Сьогодні я покажу вам свій м"ятний альбомчик, який я робила з матеріалів з магазину Лавка Совушки та чіпиками від українського виробника  Sкрапочка.



Я вже давно працюю над цим альбомом, все ніяк не могла його завершити. То часу не було то натхнення пропало, але взяла себе в руки і довела свою роботу до кінця), що дуже мене тішить. Я не люблю тримати в шафі не доведені до логічного завершення роботи, мені вони не дають спокою і натхнення до інших проектів не має)).





Обкладинка альбому обтягнена мега ніжною і приємною на дотик м"ятною замшею, яка вже і є окрасою всього альбому, такий альбом не хочеться випускати з рук). Основним елементом на обкладинці стала карточка з мега крутою чіпбордовою рамочкою, а також доповнила композицію чіпиками сердечками та метеликами.




 В основі мого альбому є колекція паперу та декору Simple Flowers від Скрапмір, хтось скаже, що це раритет, але для мене - це любов на віки)) Я люблю працювати з різним папером, важливо, що він мені подобався і надихав. Так як в мене не було в наявності цілої колекції, тому прийшлося підбирати ще додатковий папір для альбому.



 В своїх роботах я використовую багато шарів паперу і для того щоб вони не були плоскими, я між тими шарами додаю палітурний або пивний картон, який додає повітря мій слоями. І щоб хоч трошки розбавити усі ці паперові шари я додала ембосинг на кальці та шифонові квіточки




  Для приклеювання основи я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності.




Для різноманітності композиції додала чіпик завиткишпаківня та гілочку, які виглядають з під квітів)). А також додала до колекції баночок з любов"ю та ключики. На зевершення формування композиції я додавала дрібний декор у вигляді тих самих чіпбордових маленьких квіточоксердечок та гудзиків.




 В альбомі я зробила золоті акценти за допомогою ембосингу золотою пудрою на фоні, золотих висічок на кальці, вирізаних фольгованих листочків з листка з фольгуванням,  а також висічок з золотого дзеркального картону.




 Останнім етапом в декоруванні кожної моєї роботи є приклеювання топінгу. Цього разу в мене є паєтки, гранульовані камінчики та глітер жовтого і золотого кольору, а приклеювала все це на клей глоссі від Фабрика декору.






І пропоную переглянути відео огляд альбому:


З вами була, Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар