пʼятницю, 24 липня 2020 р.

Огляд посилки від Лавка Совушки

Привіт, друзі!
Сьогодні я покажу вам свою посилку з матеріалами для творчості з магазину Лавка Совушки 





Останнім часом я сильно полюбила прцювати з замшею, яка мега приємна на дотик, що хочеться її постійно гладити)). А з замшею виріб чи це альбом чи блокнот виглядає значно вишуканіше ніж з тканиною, а тим більше з замінником.



Якщо у мене немає в запасах не знаходиться потрібної тканини для нового проекту я, обов"язково, купую саме замшу. Тому і цього разу я не пройшла повз приємної на дотик замші і також поклала її собі у кошик. На м"ятний відрізок я маю вже плани, чесно кажучи, вона в мене вже використана)), а от замш кольору зеленої пляшки мене просто заворожив)) і взяла його не під проект, а просто так)).



Настільки важко було сфотографувати цю зелену замшу, що моя камера ніяк не ловила його справжній відтінок)), чомусь на фото в мене завжди виходив темний синій колір. Але повірте мені на слово - це гарного темно-зеленого кольору замша. Ох, і гарний ж буде з неї альбом)).



 Для приклеювання паперу я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності. Тому і ця посилка не обійшлася без клею, який я беру у кожне своє замовлення, так як його у роботі використовую багато і часто він в мене закінчуються у найневідповідніший момент. Ось такою натхненною була моя посилка, матеріали з якої вже чекають на те, щоб я з ними попрацювала.

Немає коментарів:

Дописати коментар