середу, 2 вересня 2020 р.

Листівки до першого вересня

Привітики!
Cьогодні я творю листівки до першого вересня. Маю надію, що школа, нарешті, запрацює і діти будуть вчитися у її стінах))


Мої листівки зроблені практично лише з паперового декору, тому щоб додати повітря між своїми шарами я деталі приклеювала на картон, і тим самим моя композиція набула не плоского, а об"ємного вигляду.



Спочатку я  склала композицію на листівці без використання паперових підложок і листівки мені видались пустими і не допрацьованими. Тому прийшлось виправляти ситуацію і ускладнювати основу. Тут у нагоді стали карточки та інші обрізки з колекції. Я належу до дуже практичних людей, і тому кожен паперовий відрізок йде в роботу, люблюдопрацьовувати усю колекцію до кінця або хоч впустити в хід обрізки паперу, щоб вони не накопичувались.



Так як я любитель вирізалок, тому усе вирізала, а потім використовувала для декору листівок. на листівках ви знайдете вирізані олівці, ножиці, глобуси та інший шкільний інвентар. Так як листівки належать до осінньої пори, тому пригодились і листочки з осінньої колекції, які по палітрі ідеально сюди пасують.



 Для декору своїх листівок я використала висічки, вирізалки та чіпик з колекції. Наскільки простіше творити з усієї лінійки колекції, дизайнери вже все продумали за нас і допомогли нам підібрати увесь декор для наших робіт. Особливо, якщо ви тільки робити свої перші кроки в скрапбукінгу, моя вам порада - беріть усю колекцію, так вам буде значно простіше творити.








Немає коментарів:

Дописати коментар