середу, 16 вересня 2020 р.

Огляд посилки від ScrapJoy

Привітики!
Я сьогодні покажу вам свою посилку, яку я отримала від нашого спонсора магазину  «ScrapJoy - територія скрапбукінгу».


Я була б не я якби не взяла собі новеньких гарненьких рамочок, це просто "мастхев" у моїх роботах. якщо в мене є рамка з нею можна зробити будь-яку роботу і на будь-яку тему. Рамочки в моїх роботах зустрічаються часто і тому я постійно поповнюю їхні запаси ) Ці рамочки ідеального розміру, вони пасуватимуть, як до великих альбомів так і для листівок чи конвертів.




А ще я маю в планах зробити декілька дитячих робіт, що це буде поки ще незнаю, але чіпиками написами на дитячу тему я вже запаслась. 






А ще були флористичні гілочки, які також часто використовую у своїх роботах, їх можна використовувати в такому вигляді, як є, а ще, при потребі, їх можна розрізати на менші гілочки і доповнювати та деталізувати композицію на роботі. 

І звичайно, в магазині є індивідуальний поріз під замовлення клієнта, яким я і скористалась. В мене катастрофічно швидко закінчується картон для альбомів, тому я знову поповнила їх запас. Пивний картон в альбомі використовую лише для внутрішніх листків, це робить альбом трішки легшим. 

Тепер я почерпнула море натхнення і йду творити нові роботи. А Вам бажаю натхнення та любові!


Немає коментарів:

Дописати коментар