четвер, 3 вересня 2020 р.

огляд посилки від Лавка Совушки

 Привіт, друзі!

Сьогодні я покажу вам свою посилку з матеріалами для творчості з магазину Лавка Совушки 


Чим мені подобається купувати в цьому магазині матеріали для своїх робіт, так це за милу та привітну її власницю Юлічку, яка порадить, допоможе у виборі та й приємно поспілкується)). Тому раджу усім завітати туди щоб отримати масу приємносте та позитиву))

Останнім часом я сильно полюбила прцювати з замшею, яка мега приємна на дотик, що хочеться її постійно гладити)). А з замшею виріб чи це альбом чи блокнот виглядає значно вишуканіше ніж з тканиною, а тим більше з замінником.
Цього разу я купувала замшу під проект для виготовлення блокноту, так як важко було вибрати саме той колір, який мені ідеально підійде, тому взяла одразу два відтінки синього: один відріз темно-синя замша на дайвінгу, а інший - темно-синя двохстороння замша без основи. І сказати, яка мені більше до вподоби мені важко кожна гарна по своєму)). Замша на дайвінгу більш плотніша і грубша, тому під неї я не даю слімптекс, а ось для двохстороньої не обійтись без нього, або ж використовувати її для тиснення.


 Для приклеювання паперу я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності. Тому і ця посилка не обійшлася без клею, який я беру у кожне своє замовлення, так як його у роботі використовую багато і часто він в мене закінчуються у найневідповідніший момент.


Здавалось за ці роки, протягом яких я займаюсь скрапбукінгом, вже накопичила величкзні запаси паперу, але завжди знайдеться такий, якого вже немає в запасах, але він мені ну дУУже потрібний)). Я взяла собі листок з карточками для щомісячних записів мами про розвиток малюка, які я вкладаю у дитячі альбоми. Взяла листки на англійській мові для дівчинки та хлопчика.


А також поклала у свій кошик мереживо, яке якраз було зі знижкою)). Мереживо на сітці виявилось м"якеньким та приємним на дотик, тому дуже було варте уваги))


А ось таке бавовняне мереживо я беру вже не перший раз, воно ідеально рветься)) , гарно використвувати його цілим, а ще можна розрізати на частинки і використовувати їх в композиції.


Ось такою натхненною була моя посилка, матеріали з якої вже чекають на те, щоб я з ними попрацювала.



Немає коментарів:

Дописати коментар