середу, 14 жовтня 2020 р.

Листівка вітаю

    Привітики!

Сьогодні я покажу вам свою новеньку листівку, яку я зробила з чіпиками від нашого спонсора магазину  «ScrapJoy - територія скрапбукінгу».



Попередня моя робота була з білочкою і ніжною рамочкою, а сьогодні я покажу ще одну роботу з рамкою лише іншого дизайну та з іншою композицією на листівці. Ця рамка має більше завитків і вона більш об"ємна та масивніша, що особливо привертає увагу до неї. Саме тому я і не пройшла повз нею, а одну з перших взяла в роботу.


Рамочки взагалі моя любов на віки а також і флора без цих чіпиків в мене не уявляю своїх робіт)). В нашого спонсора можна знайти рамочки на будь-який смак та розмір, під будь яку роботу.


В цій листівці рамка стала основним і центральним елементом і саме від неї в мене приклеювався увесь декор та будувалася уся наступна композиція. Рамочки можна знайти в розділі Рамки у магазині спонсора, а ще в Марічки можна замовити рамочку під потрібні розміри, з наявного асортименту магазину зразки можна зменшувати чи збільшувати, що дуже допомагає у роботі.


В композиції я також використала чіпик гілочку, яку отримала вперше, швидше за все - це була новинка. Гілочку я розділила на менші шматки, які потім порозкладала у потрібних місцях. Тим самим доповнила і витягнула композицію.



Окрім чіпику використала мереживо для ніжності та повітряності композиції, а також вощений шнурок для динаміки

На останок додала топінги та бризки, які допомогли об"єднати увесь декор в єдину композицію. 
Ось так легко та приємно відбувався мій процес створення цієї листівки))



Немає коментарів:

Дописати коментар