понеділок, 19 жовтня 2020 р.

Весільна листівка

  Привітики!

Сьогодні я покажу вам свою новеньку листівку, яку я зробила з чіпиками від нашого спонсора магазину  «ScrapJoy - територія скрапбукінгу».




Основним елементом в листівці є гарненька рамочка, яка і надихнула мене та стала особливою ізюминкою моєї роботи. Усі рамочки можна знайти в розділі Рамки у магазині спонсора, а ще можна зробити індивідуальне замовлення і Марічка із задоволенням зробить чіпик під ваше бажання) 



В композиції я також використала чіпик гілочку, яку отримала вперше і була приємно вражена. Гілочка має листочки маленького розміру і гарно ділиться на фрагменти, тому нею можна ускладнити свою композицію. Ось саме такими маленькими чіпиками я завершую створення своєї композиції , вони ідеально доповнюють великі елементи і не конкурують з ними за розміром)



Гілочку я розділила на менші шматки, які потім порозкладала у потрібних місцях. Тим самим доповнила і витягнула композицію. Окрім чіпику використла мереживо для ніжності та повітряності композиції, а також вощений шнурок для динаміки. На останок додала топінги та бризки, які допомогли об"єднати увесь декор в єдину композицію. 
Ось так легко та приємно відбувався мій процес створення цієї листівки))



Немає коментарів:

Дописати коментар