понеділок, 10 вересня 2018 р.

Кулінарна книга

Привіт, друзі.
    Сьогодні я до вас з смачним та солодким натхненням.
  Для нашого кулінарного завдання я підготувала незамінного помічника кожної господині. Хоч сучасні господині користуються на кухні електронними гаджетами, але я впевненна, що знайдуться такі ж фанати кулінарних книжок  як і я.
   Напис кулінарна книга я покрила різними кольорами декоглазурі, що додало йому додаткової міцності та биску. 
   В блокноті є п"ять тематичних розділювачів на звороті яких є кишеньки, куди добре складати вирізки чи рецепти на листочках ( в кожного ж такі знайдуться, чи не так).



Ці переходи кольорів на чіпборді заворожують.



 А тепер пропуную порозглядати кожен розділювач.





























Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар