четвер, 13 вересня 2018 р.

Контрасна листівка

Привітики.
    Закінчується наша відпустка в блозі Art Land і ми починаємо посилено працювати. Відпочивати добре, але без скрапу ніяк, тому потрохи починаємо вливатися в свій звичний робочий ритм. 
    Я до вас з листівкою яку я робила з двох колекцій з зовсім різною тематикаю. Одна колекція зимова, а інша квіткова. І що в мене вийшло в пезультаті запрошую подивитися на фото.



А ще я тут спробувала вийти з зони комфорту та додати темних та контрастних деталей.








Натхнення та любові вам!




4 коментарі:

  1. Людочка, така чудова і натхнена листівка, а чорні акценти тільки добали ізюминки роботі!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Мариночко! Темні акценти я використовую дуже рідко, тепер знаю, що даремно)

      Видалити
  2. Какая палитра обалденная!! Чудесная открытка!)

    ВідповістиВидалити