середу, 12 вересня 2018 р.

Ніжний блокнот

Привіт!
   Сьогодні я буду згадувати про своє літо і покажу вам свій блокнот, який я підготувала для нашого завдання "Згадуючи літо" в ROSA TALENT.
   Хоч цього року нас літо поливало дощами і не дуже тішило гарною погодою, але хороші спогади всерівно залишаються у нашій пам"яті. 
   Наша колекція "Emotion & Romance" в мене асоціюється з прохолодними літніми світанками. На горизонті ще не з"явилося сонце, але його проміння вже освічує край неба та забарвлює його прохолодно-свіжими кольорими. Я люблю зустрічати сонце, хоч в молодості я частіше собі це могла дозволити, але в пам"яті всеодно залишається ця атмосфера і відчуття зародження чогось нового.
   Саме такі ранкові кольори та відтінки ви зможете знайти у нашій колекції.






Мій блокнот має три розділювачі, які я прикрасила вирізалками з нашої колекції.









Любові та натхнення вам!  



2 коментарі: