середу, 13 березня 2019 р.

Подарунковий набір для дівчинки

Привітики.

Сьогодні я буду творити разом з вами подарунковий набір: пакет для подарунку та листівочку для маленької принцеси.

Коли я отримала  нову колекцію дизайнерського паперу Sweet girl від ROSA TALENT не втрималась і одразу ж почала творити з нього подарунок для дівчинки.


Для основи я взяла міцний подарунковий пакет, який може витримати сильне навантаження)), повирізала елементи для вирізання і з них почала складати композицію.


Всі елементи склала в композицію додала висічок, квітів та все приклеїла. Між шарами паперу додавала картон для створенні додаткового об"єму.


Основним елементом моєї композиції став чіпик єдинорожка.


І зворотня сторона пакету:


Пропоную переглянути відео процес виготовлення цього пакету:


Після виготовлення пакету я не могла стриматись і зробила ще й листівку з шейкером та милою феєю.



Листівочка буде подарунком для маленької дівчинки якій скоро виповниться три рочки. Тут мені і пригодились вирізалки з цифрами.


І зворотня сторона листівки:


Натхнення вам і весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар