четвер, 28 березня 2019 р.

Весняна листівка

Привітики.

Хоч час від часу випадає сніг і зима намагається повернути своє володіння, але весна не поступається і надихає своїми першими квітами та сонячними промінчиками. А побачивши нову весняну колекцію "BOTANY SPRING" від Фабрика Декору, я одразу ж придбала її щоб творити з неї свої весняні роботи.
На мою думку, усі ботанічні колекції Фабрика Декору найвдаліші з усіх наявних. Я, особисто, порізала вже не один набір ботанічного паперу, і знаю, що в майбутньому буду часто їх використовувати.

З своєю листівкою я хочу прийняти участь у Пасхальному Спільному Процесі від Фабрика Декору.



Тепла палітра колекції надихнула мене на створення такої затишної листівки, яка стане подарунком до світлого весняного свята Пасхи.


До композиції я додала маленьких квіточок, які прекрасно доповнили мій весняний букет.



Напис вирізала з карточок до цієї ж колекці.


На свою листівку поселила чіпбордового метелика, гілочку та гілочку від магазину нашого спонсора магазину Sкрапочка.


Для різноманітності додала висічок листочків та зверху посипала топінгом.



А тут видно чіпбордову маленьку квіточку, універсальний чіпик, яким можна доповнити композицію чи розставити акценти.



Натхнення вам і весни у серці!

6 коментарів:

  1. Ой, Людочка, как же я с тобой согласна, эта коллекция шикарна и работа получилась превосходной!! Очень рада твоему участию в проекте от Фабрики Декору.

    ВідповістиВидалити
  2. Фантастическая открытка, очень нежная и многослойная! Спасибо, что творите с Фабрикой Декору!

    ВідповістиВидалити
  3. Людочко, яка шикарна листівка!!! Така весняна та затишна!
    Дякуємо, що ти з нами в Великодньому СП!
    Фабрика Декору

    ВідповістиВидалити
  4. Чудесная многослойность! Благодарю за участие в совместном проекте блога Фабрики Декору!

    ВідповістиВидалити
  5. Как же красиво заиграла новая коллекция от ФД❤ Спасибо что творите с Фабрикой Декору❤

    ВідповістиВидалити
  6. Замечательная открыточка. Спасибо, что творите с Фабрикой Декору и за весеннее настроение!

    ВідповістиВидалити