четвер, 4 квітня 2019 р.

Яскрава весняна листівка

Привіт!
   Сьогодні я хочу показати вам яскраву весняну листівку. На весні хочеться побільше тепла та сонця та квітів і на хвилі такого натхнення в мене вийшла така тепла і весняна листівка.


Моя робота над новим проектом починаєтся з підбору матеріалів. Цього разу моїм поштовхом і натхненням став чіпик циферблат, який і зайняв почесне місце в моїй листівці.


Цього разу в мене знову мікс колекцій, як в основі так і в декорі. для декору я використала вирізалки з колеціі Spring Blossom та Magnolia Sky від Фабрика Декору. Для основи листівки я використала папір, який входив в кіт-набір від магазину  Scrapbooking-Ukraine рожевий та блакитний листок .


Висічки теги також входили до моєї посилки від  Scrapbooking-Ukraine, які тут же я використала в роботі.


Ще композицію урізноманітнила чіпиками квіточками та фоновими кружечками.


Зверніть на цей мініатюрний гудзик, я ніколи не думала, що вони можуть бути настільки маленькими.


А тут на фото можна побачити  топінги на листівці.


І зворотня сторона: тут також висічка метелик, яка була в моїй посилці.



Сподіваюсь, що мені вдалося ваас надихнути на творчість.
Натхнення вам та весни у серці!


Немає коментарів:

Дописати коментар