понеділок, 15 квітня 2019 р.

Магніт на холодильник. Майстер клас

Привітики.

Сьогодні я розкажу як я організовую своє робоче місце. 
Я фанат планування та максимальної організації робочого місця, і кухня не є вийнятком. Часто буває так, що під час готування їжі закінчується якийсь продукт, і щоб не забути його купити при наступному поході до магазину, я записую його у список. А щоб списки не губились і завжди були під рукою, я зробила магніт на холодильник з блоком для записів.



Блок завжди роблю сама склеюю його клеєм типу ПВА, в ROSA є хороший перевірений універсальний клей, який чудово підходить для таких цілей.


Основа магніту цупкий картон обклеєний скрап папером з обох боків. Не рекомендую для цього брати важкий палітурний чи пресований картон, так як магніт може не триматися на холодильнику.


Для декору я використала квіточки власного виробництва,  у виготовленні яких мені допомогли дируколи. В нашому магазині їх можна знайти на будь-який смак і розмір. Чим я люблю дируколи, так це за швидкість виготовлення висічок.


Для квітів прекрасно підходять обрізки з скраппаперу, яких після роботи залишається багато. Тут я знайшла прекрасне вирішення утилізації залишків паперу від проектів. В моїх запасах є декілька розмірів дируколів, що допомагає зробити різні квіти та утилізувати різних за розміром залишків паперу.


Тепер запрошую до перегляду майстер класу з виготовлення цього магніту.


Натхнення вам і весни у серці!




Немає коментарів:

Дописати коментар