середу, 24 квітня 2019 р.

Еко блокнот

Привіт!
   Сьогодні я покажу свій блокнот, який я робила з чіпиками від  магазину «ScrapJoy - територія скрапбукінгу» та  штампами від Cherrylana designs 


Я продовжую творити з мега затишної весняної колекції паперу  "BOTANY SPRING" від Фабрика Декору. Давно в мене не було такого, щоб так зачепив мене папір. Я як фанат ботанічної теми, не могла пройти мимо неї, а тут ще й мої улюблені приглушені кольори.



Свою паперову композицію я розбавла чіпиком серветкою, яку для міцності я попередньо покрила клей лаком для декупажу.


А ще для еко теми ідеально пасував чіпик скелетований листочок. Я люблю чіпики на тему флори, а на весні іх особливо активно використовую.


Увесь папір я попередньо затонувала по краях, а в кінці ще додала фонового штампінгу у вигляді кракелюру.


В блокноті є три розділювачі, на яких я використала обрізки паперу, висічки на відштамповки гілочки та папороті.



На кожному розділювачі центральним елементом стала карточка з наброру паперу від Фабрика Декору.







І зворотня сторона у блокноті:


Натхнення вам та весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар