середу, 17 квітня 2019 р.

Весняний блокнот

Привітики.
Сьогодні я покажу вам свій блокнот з матеріалів які я отримала з магазину Scrapbooking-Ukraine та штампиків  від Cherrylana designs.



Я так люблю ось такі світлі і чисті роботи без використання фарб, а лише з паперу. Іноді я тоную папір, але тут обійшлося без жодного тонування та зістарювання.)


В блокноті я використала карточки та вирізалки з колеціі Spring Blossom та Magnolia Sky від Фабрика Декору. 
За свій скраповий шлях я назбирала вже не маленький запас обрізків, які час від часу люблю використовувати в своїх роботах. Так і цього разу зробила, під карточку виклала підложки з залишків паперу.



На двох форзацах також додала трішки декору.



В блокноті є три розділювачі в основі яких є папір з кіт-набору від магазину  Scrapbooking-Ukraine  блакитний та  фіолетовий листки.


Неймовірно натхненні написи на карточках не могли залишитись без уваги і зайняли центральне місце на кожному розділювачі.
Но кожному розділювачі я пришила по мініатюрному гудзику. Я від них в захваті, ніколи не думала, що вони можуть бути настільки маленькими.


Коли все було склеєно і прошито я пройшлася фоновими штампиками по папері, що допомогло об"єднати усе в одне ціле і ускладнити фон. А використала я фоновий чіпик від нашого спонсора Cherrylana designs - кракелюр.




І третій розділювач:




 На задньому форзаці я зробила кишеньку для зберізання записів на різноманітних листочках.



І зворотня сторона блокноту:



Натхнення вам і весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар