понеділок, 15 квітня 2019 р.

Весняні топери

Привіт!
   Сьогодні я хочу показати вам весняні топери, які я зробила з чіпборду від магазину Sкрапочка та  штампами від Cherrylana designs .
 Скоро ми будемо святкувати світле свято Пасхи і для декору столу я приготувала весняні топери.
А топери підготувала для третього етапу Пасхального СП з Фабрика Декору.



 Для декору першого топеру мені пригодилась квіточка і обрізки чіпика з набору гілочки.



Я люблю доповнювати свої роботи відштамповками на кальці. Ідеально для цього підходить  гілочка, яку я розрізаю на листочки і додаю у потрібному місці.
Тут я ще викоритсала ембосинг на кальці з відбитками штампу листя папороті.  





Для другото топеру я використала пташку, яка і стала основним елементом у моїй композиції. Композицію витягнула в гору за допомогою гілочки .



Тут доповнювала композицію відштамповками гілочки та ембосингом на кальці білою пудрою квіточки та бутоном рози.



Натхнення вам та весни у серці!


6 коментарів:

  1. Людочка, прекрасні топери в тебе вийшли!
    Дякую від Фабрики Декору!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Настя, щиро дякую!! Дякую тобі за майстер класи і море натхнення!!

      Видалити
  2. Люда, топперы чудесные!
    Спасибо за настроение в нашем Пасхальном СП в Фабрике Декору)

    ВідповістиВидалити
  3. Очень красиво и нежно! Спасибо от блога "фабрика Декору"!

    ВідповістиВидалити