четвер, 4 квітня 2019 р.

Весняна шпаківня

Привітики.


Для другого етапу Пасхального СП від Фабрика Декору я підготувала весняний декор з маленькою пташкою.
 Отримавши заготовку шпаківню, я одразу ж уявила собі як все мало б виглядати і вирішила обклеїти заготовку папером і додала яскравих жовтих акцентів.




Насамперед, я погрунтувала заготовку в тих  місцях, де не планувала приклеювати папір. Вирізала з паперу усі деталі і приклеїла їх до заготовки універсальним клеєм. Для надійності та остаточного закріплення поверх пройшлася декілька раз матовим лаком.


Шпаківня пішла на просушку, а я приступила до підготовки декору для моєї задумки.
Відпиляла палицю від топера і покрила  грунтом свою пташку.


Далі в хід пішли квіти. Надируколила квітів дируколами різного розміру і підготувала різні квіти. Внизу покажу вам відео майстер клас з виготовлення одної з квіток.


Підібрала різний декор який мені міг би пригодитися. Зазвичай більша половина з заготовленого не використовується, але на перед важко сказати, що саме буде застосовано.))


Приступила до склеєння і формування композиції. Для гармонійності шпаківні, я додала ще одну композицію на даху.


По завершенні розставила акценти жовтими стразами та приклеїла топінг.


Уже не раз писала, що для цього ідеально підходить матовий клей-лак для декупажу. Він не залишає слідів після повного висихання і все тримається ідеално.


Шпаківню можна поставити на столі, а можна і підвішати на стіні, для цього в неї є просверлений отвір.
Шпаківня не проста)), там піднімається кришка, куди можна щось поскладати, наприклад, секретний запас шоколадних яєць для дітей.


І обіцяне міні МК з виготовлення квітки за допомогою дируколів:




Натхнення вам і весни у серці!

1.jpg

5 коментарів:

  1. Какой хорошенький домик получился! Очень нежный! Цвета просто шикарны!
    Спасибо за участие в нашем СП!

    ВідповістиВидалити
  2. Какой классный скворечник! И такой весенний!
    Спасибо вам за поддержку нашего Пасхального СП в Фабрике Декору) ❤️

    ВідповістиВидалити
  3. Очень милый и весенний скворечник! Спасибо от блога "Фабрика Декору".

    ВідповістиВидалити
  4. Людочко, яка ніжна та весняна краса!!!
    Дякую від Фабрики Декору!

    ВідповістиВидалити
  5. Благодарим за участие в пасхальном СП от"Фабрики Декору"!

    ВідповістиВидалити