понеділок, 4 березня 2019 р.

Весняні конверти

Привітики.

 Останніми днями зима знову взяла панування у природі у свої холодні руки, але маю надію, що ми своїми світлими і сонячними роботами прикличемо теплу весну.

Сьогодні у мене два конверти з одної колекції паперу, яка є моєю найулюбленішою квітковою колекцією у ROSA TALENT.




 Для одного конверту я зелений колір взяла у фон, а для іншого - для акцентів.
 Тепер ще покажу детальніше кожен конверт.
До паперової композиції додала мереживо, відштамповані на кальці квіти, чіпборд,  вирубні  та гіпсові елементи

В скрапбукінгу мій найулюбленіший матеріал - це, однозначно, папір. Без нього я не уявляю своєї жодної листівки чи альбому. В роботі для декору завжди використовую усі вирізалки, які є в колекції,  а колекції від  ROSA TALENT багаті на елементи для вирізання.



І наступний конверт з зеленими акцентами. З паперу я вирізала гортензії, якими у прикрасила свій конверт, додала зеленої рамки і зелених паєток.


Цей мереживний чіпик - колібрі полонив моє серце. Для його міцності і надійності я його зверху покрила матовим клей-лаком для декупажу.


До речі, увесь топінг я також клею на матовий клей-лак для декупажу. Жодних слідів та тримається все ідеально. Рекомендую вам звернути на нього увагу.


У серединки квітів я приклеїла стрази, які також можна знайти у нас в магазині. Усі посилання ви знайдете внизу під постом.


І зворотня сторона моїх конвертів.



Натхнення вам і весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар