четвер, 14 березня 2019 р.

Перша сторінка про мене і мої захоплення.


Привітики.

Сьогодні я прийшла показати вам свою нову сторіночку. Сторінки роблю дуже рідко, але коли їх творю тоді ж і відпочиваю і відриваюсь на повну.

За свою творчість це всього лише третя сторінка, чомусь не надто часто я їх роблю).

Тому і дуже довго сумнівалась чи брати участь у конкурсі "Paper Queen" 2019 від ScrapMir. Я не з тих людей, які застрибують у останній вагон, але сьогодні в мене саме така ситуація.



Для першого етапу конкурсу потрібно було зробити сторіночку 30*30 см про себе та про свою унікальність. Я спробувала розкрити в ній те, що я люблю і чим займаюсь, що мене надихає та підтримує щодня.


Сторінка про мене, мої захоплення та вподобання. Про любов до книжок, квітів та кави, про тепло і затишок мого сімейного гнізда, про мою роботу та любов до деталей.

Ось така, на перший погляд, проста сторіночка, але кожна деталь у ній має певне значення для мене.


Для кожного з нас є важливо мріяти та вірити в те, що все задумане здійсниться. Так як я великий мрійник для мене цей напис дуже актуальний. В мене є як скрапові так і життєві мрії до яких я прагну та йду до них крок за кроком.







Фон легко ускладнила текстовими штампами.







18 коментарів:

  1. Людочка, интересная задумка! И делай странички почаще, они у тебя отлично получаются)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Тонічка!! Я чомусь сторінки і АТС оминаю стороною)). Не звичні для мене такі розміри, хоча, до всього можна звикнути.)

      Видалити
  2. Людмила, какая душевная и гармоничная страничка получилась, просто сказочная))) Жалко, что без фото((((

    ВідповістиВидалити
  3. красивая и интересная страничка. Очень жаль, что пока отсутствует фото и нет возможности полюбоваться страничкой во всей красе! Я желаю Вам удачи! Спасибо за участие в нашем конкурсе от блога ScrapMir!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Елена. Фотография есть, не могу понять, почему вам не видно.

      Видалити
    2. Наверно не успело обновиться! Теперь все вижу! Подтверждаю каждое слово: страничка очень красивая, а с фото - ещё прекрасней!все стало на свои места! Ещё раз желаю вам удачи!

      Видалити
  4. Душевная страничка, спокойная и мечтательная! Не позволяйте сомнениям останавливать мечты! Разрешите им сбываться!Спасибо за участие от блога ScrapMir!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Вікторія! Саме так і роблю)) Мрію і все роблю, щоб вони здійснювались.

      Видалити
  5. Твои работы всегда замечательные, могла бы для разнообразия сделать плохую)) Шучу) Первая ассоциация - уютно и душевно. Мне очень нравятся маленькие, деликатные акценты и детальки, которые незаметно наполняются работу, при этом совсем не утяжеляют и оставляют ее бумажной. Спасибо за участие в нашем конкурсе от блога ScrapMir!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Сонечко!! Я намагалась зробити сторіночку повністю паперову, мені б все вдалося, але в кінці потягнулась рука до топінгів)).

      Видалити
  6. Людмила,ваша работа заслуживает внимания,она прекрасна!! Смотря на Вашу страничку, я вижу человека влюбленного в творчество..гармония, спокойствие,свет и тепло.....Спасибо за участие в конкурсе от блога "ScrapMir"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Светочка, большое спасибо! Да творчество моя любовь и релакс.))

      Видалити
  7. Людмила, красивая страничка,много деталей,которые дополняют композицию. Спасибо за участие в задании от блога Скрапмир!

    ВідповістиВидалити
  8. Людмила, очень красиво! Столько деталек, можно бесконечно разглядывать, и каждая на своем месте! Очень нравится! Желаю вам удачи в конкурсе и спасибо большое за участие от блога Скрапмир!

    ВідповістиВидалити