вівторок, 9 липня 2019 р.

Весільний конверт та міні МК з декорування рами

Привітики.


Сьогодні я до вас з ніжним весільним конвертом. Так як сезон весіль в розпалі, тому я активно працюю над весільними аксесуарами і для вашого натхнення підготувала багатодетальний квітковий конверт.



Основою мого конверту є акварельний папір, який , завдяки своїй структурі, дуже добре бігується і не дає заломів. Для свого конверту я обрала папір з ніжної і романтичної колекція ROSA TALENT Emotion & Romance.


Цей папір у мене і для фону і для декору. Я завжди вирізаю з паперу усе можливе, щоб потвм використати для декору своїх робіт.


Для конверту я використала  квіткову рамку і квіти, які доповнили  мою композицію.


Для легкості та повітряності композиції я додала мереживо, фатин та  шифонові квіти.


Квіти виготовила за допомогою дируколів квітки різних діаметрів. Найбільша квітка розміром 5 см, а менша 3,8см, такі розміри ідеальні для моїх робіт.


Усі топінги я клею на свій улюблений матовий клей-лак для декупажу, який чудово їх приклеює і не залишає жодного блиску. Я довго шукала такий клей, і ось зараз мої пошуки закінчилися, так як я знайшла ідеальний варіант для себе.


І зворотня сторона конверту:


Ще пропоную переглянути міні відео з зістарення рами:



Натхнення вам і тепла у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар