четвер, 25 липня 2019 р.

Весільний декор

Привітики.

Я продовжую творити на весільну тему і підготувала декоративний вішак для нареченої.



А ви бачили наші весільні новинки? Погортавши їх, я надихнулася на створення декору для весільних фотосесій. Для своєї роботи я обрала новенький вішак з написом "Наречена" і вирішила його не просто пофарбувати, а ще й використати його для оздоблення техніку декупаж.


Частину вішака я задекупажила, а напис я пофарбувала рожевою фарбою, а зверху приглушила білою.


Декор я кріпила окремо, що дасть змогу вішак активно використовувати і в майбутньому.


Декоративна підвіска прив"язується за мереживо, то ж її можна використовувати після усіх весільних фотосесій і не за прямим призначенням. Для прикладу: прив"язати до подарункового пакету чи квіткової композиції, використати для декору оселі чи так як душа забажає чи фантазія розгуляється.




Натхнення вам і тепла у серці!





Немає коментарів:

Дописати коментар