понеділок, 5 серпня 2019 р.

Заявка в ДК ScrapMir

Привіт.
       Сьогодні особливий день для мене, так-так, нарешті, я наважилася подати заявку в ДК  ScrapMir. Не передати словами, наскільки обдуманий і важливий для мене цей крок. Довго я йшла до своєї мрії і вирішила не вагалися цього разу, а постукати у ваші двері з надією, що мені їх відкриють.
       Мене звати Людмила Половинко, живу я в мальовничому місті Львів. В скрапбукінг я прийшла в 2016 році, і мій перший проект, в якому я брала участь і набиралася цінного досвіду був навчальний проект "Блокнот". Саме з Вами я зробила свої перші блокноти і отримала свої перші знання.
       Як ви вже зрозуміли, в скрапбукінгу я всього лише три роки. З одного боку - це не короткий пройдений шлях, але з іншого - всього лише початок. В планах ще багато задумів, які я так і не встигла втілити в життя.  Я продовжую працювати над собою, розвиваюся і покращую свої вміння та навички. Навчаюся у найкращих майстрів з міжнародним іменем і дякую їм за таку можливість та знання, які вони дають.
       На початку своєї творчості я робила лише листівки і зарікалася колись робити альбоми, які зовсім не манили мене. З часом, все змінилося, і на сьогоднішній день, моїм фаворитом є класичний альбом. Я отримую масу задоволення від процесу планування, підготовки матеріалів та створення альбому. Я не боюся довгих і важких проектів, які займають багато часу і сил. Моє серце гріє і надихає отриманий результат.
      Я обожнюю працювати з папером, який ї є фаворитом в моїй творчості. Я відповідальна і працьовита, а також знаю, що таке дедлайн і дотримання графіків.
Я хочу потрапити до вашої творчої команди щоб творити і надихати, розвиватися та зростати.       Я не перестаю навчатися новому та йду вперед до своєї мрії.
     А тепер покажу свої роботи:
















Я у соціальних мережах:

12 коментарів:

  1. Людочка, в тебе прекрасні роботи! Бажаю удачі!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, щиро дякую. Довго я збиралася з духом, перед тим як подати заявку.))

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Спасибо, Оленька. Держу кулачки и надеюсь на позитивный результат.

      Видалити
  3. Людочка, ты очень достойна попасть в команду! Ты постоянно развиваешься, твои работы уже на высоком уровне, но ты никогда не останавливаешься! Желаю тебя, чтобы твоя мечта сбылась!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тонічка, дякую тобі! Мені дуже приємно читати твої слова. Мені дуже важлива така підтримка.

      Видалити
  4. Людочко, дуже приємно бачити твої роботи) Гарні і вишукані!
    Дякуємо за твою заявку в нашу команду)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оленко, дякую тобі за приємні слова. Я цього разу не могла пропустити ваш набір. Нарешті наважилася)).

      Видалити
  5. Людмила, поздравляю от всей души!!! Очень рада что вы теперь в этой прекрасной ДК!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сашенька, большое спасибо!! Мне очень приятно и даже не верится!! И ко мне на ты, пожайлуста😍.

      Видалити