вівторок, 6 серпня 2019 р.

Майстер клас з зміни магазинного щоденника

Привітики.

Сьогодні я буду творити блокнот для себе, але це на просто блокнот, а удосконалений магазинний щоденник.

Я люблю оточувати себе предметами, які приносять мені натхнення та естетичне задоволення. Простий блокнот, який можна купити в кожному магазині це не мій варіант. Я за те щоб переробити чи удосконалити біля себе усі можливі предмети, а вже потім черпати від них все нове і нове натхнення.



Для того, щоб переробити магазинний щоденник потрібно лише віддерти внутрішній блок від обкладинки. В моєму випадку обкладинка була м"якою і тому я не проклеювала її флісом. А ще в мене був цупкий льон, який я обрала для обкладинки, який не просвічував принт на блокноті. Тому я, одразу приклеїла тканину до обкладинки, а в іншому випадку, прийшлося б проклеїти під низ або білий папір, або білу тканину.



Для нових форзаців я взяла скраппапір , на кожному з яких зробила кишеню, щоб там можна було б зберігати листочки з записами, які назбируються в процесі експлуатації блокноту.




В блокноті є два розділювачі, які я декорувала вирізалками та квітами з найромантичнішої колекції паперу від ROSA TALENT Emotion & Romance.






В блокноті зробила дві закладки з металевими підвісками, а ще зв"язала квітів, які додали блокноту особливого затишку та ніжності. Для серединки квітів приклеїла стрази блакитного кольору, додала акцентів паєтками та бусинками.

А тепер пропоную вам переглянути, як я сворювала цей блокнот:



Натхнення вам і тепла у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар