пʼятницю, 9 серпня 2019 р.

Кулінарна коробка

Привітики.

Сьогодні буду творити короб для кулінарних рецептів.
В своєму коробі я зробила два відділення. За моєю задумкою в одному з відділень можна зберігати карточки з рецептами, а в інше покласти приправи та спеції. Універсально і зручно, завжди все під рукою в одному місці.



Запрошую переглянути відео майстер клас з виготовлення та декору такої коробочки:



Для своєї коробочки я використала картонну коробку в якій отримала одну з посилок. Ось так, вдихаю в неї нове життя.


Для початку я зробила перегородку, для міцності проклеїла шви папером, а вже потім усі кути та ребра промалювала чорним акрилом щоб додати контрасту та підтримати чорний колір в декорі.




 Для декору коробочки використала стильну кулінарну колекцію паперу від ROSA TALENT, в якій є багато листків з яких можна багато чого повирізати. Контрастним чорним кольором можна чудово відділити вирізані елементи, щоб вони не зливались.


 Для коробочки я зробила п"ять тематичних розділювачів, які допомагають швидко знайти потрібний рецепт.  Кожен розділювач прошила чорними нитками на швейній машинці щоб додати додаткової рамки. На кожний картон розділювача я приклеїла мереживний круг для кращого пошуку потрібного розділу.


З обрізків паперу вирізала мереживні серветки та гілочки кропу, які потім використала для декору і підтримки чорного кольору.


В цій кулінарній колекції практично в кожному листку є що повирізати, і це справжній рай для такого фаната вирізання, як я.





Натхнення вам і тепла у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар