понеділок, 26 серпня 2019 р.

Кошик для поточних процесів та міні МК з виготовлення квітів.

Привітики

Сьогодні я до вас з своєю останньою роботою в цьому сезоні для блогу ROSA TALENT. Я щиро вдячна ROSA TALENT за те, що рік назад повірили в мене і дали мені шанс попрацювати в цій творчій та дружній команді. Дякую Вам за якісну продукцію з якою мені вдалося познайомитися протягом цього часу, процвітання Вам та подальшого розвитку. 



Я, як фанат організації робочого простору, продовжую організовувати своє робоче місце. Так як я часто роблю великі роботи і часу для їх виконання йде багато, постійно приходиться наводити порядок на робочому місці.
 А щоб все гарно і компактно скласти потрібен такий кошик в який можна заховати усі матеріали і тим самим швидко прибрати стіл.  


Просто пофарбувати короб мені не хотілося, я вирішила його дві сторони обклеїти папером та задекорувати одну з сторін, яка буде проглядатися.


Короб складаю на етажерку, тому дозволила собі зробити об'ємний декор, який не буде заважати в експлуатації кошика.


Для декору використала картонні висічки  - тег з іншої квіткової колекції, але він ідеально вписався в мою композицію як за палітрою так і за суттю.


Також в декоруванні мені допоміг дирукол квітки, за допомогою якого я зробила квіточки, а також вирізалки з листка для вирізання.


В роботі також використала фоновий чіпик та чіпик рамочку, які урізноманітнили мою композицію.





Ще запрошую переглянути відео-майстер клас з виготовлення квітів:

Натхнення Вам та зручної  організації навколо!

2 коментарі:

  1. О!!! Яка грандіозна штука)))) Я давно про таку мрію, та все якось зірки не сходяться!!! Дуже крута робота!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля, в мене таких кошиків вже є три. Вони мега круті та зручні у використанні.

      Видалити