середу, 28 серпня 2019 р.

Осіння листівка

Привіт!
   Сьогодні я покажу вам свою теплу осінню листівку з чіпиків Sкрапочка та штампів  Cherrylana designs.




Коли у двері стукає осінь і листя на деревах починає жовтіти, тоді і у моїй творчості з"являються такі ж теплі і сонячні кольори. Сьогоднішня моя листівка не зовсім притаманна моїй творчості, але цього разу мені захотілося зробити щось легке і просте  і на допомогу прийшли штампи. 
В роботі я використала штамп квіточку та такі ж квітку лише меншого розміру, а листочки розрізала на фрагменти гілочку шипшини
  

А для напису використала чіпик "З днем народження", який попередньо покрила золотою пудрою, щоб об'єднати  все в єдину композицію. Потім розставила акценти золотими паєтками та по периметру листівки намалювала рамку золотою ручкою,  що додало завершеності усій роботі.



І зворотня сторона моєї листівки:


Натхнення вам та тепла у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар